Entah apa yang tak kena!

Februari 09, 2017
Entah apa yang tak kena! | Penghujung tahun 2016 aku dikejutkan. Terjaga! Ada 1 masalah yang berlaku atas kesilapan aku menyedarkan dari tidur yang panjang. Dan kini, di dalam tahun 2017 dalam bulan februari, aku masih terjaga dan segar! Macam-macam yang datang pada aku sekarang ni. Tak tahu kenapa. Mungkin disebabkan aku dah berehat terlalu lama agaknya. Satu-satu masalah datang.

Rasanya dah 3 hari aku murung! Menyendiri memikirkan macam-macam benda. Masa aku untuk berfikir hanya ada waktu aku balik kerja je. Atas motor. Bila dah sampai rumah. Kenalah berhenti berfikir sebabnya nak melayan anak-anak pula. Kalau aku campurkan semua benda, lain pula jadinya.

Hari ini aku rasa malas sangat nak update apa-apa dekat blog ceritaejoy ni. Harapnya semuanya akan selesai dalam masa terdekat. insyaAllah. amin.

1 ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.