Ada apa dengan kopiah?

Januari 25, 2017
kopiah aliff syukri

Ada apa dengan kopiah? | Penuh isu kopiah dekat Reading list blog ceritaejoy harini. Aku tak sempat nak bukak awal hari tadi sebab ada sesuatu yang penting harini, jadinya baru sekarang aku sempat nak baca pasal isu kopiah yang melibatkan Datuk Aliff Syukri ni, eh? Kenapa pulak kopiah ni? Bukan dia jual barang kosmetik ke? Hahaha. Rupa-rupanya, dalam 1 rancangan ni, katanya peniaga kopiah tu terasa diaibkan oleh jutawan kosmetik ni! adeh!

Aku tak tengok pun rancangan tu! Eh? Pastu aku tengok apa je? Hahaha. Kalau korang rajin baca blog ceritaejoy ni, korang mesti perasan yang aku banyak cakap pasal aku kurang tengok tv! Hahaha. Hidup yang membosankan kan? Tak tengok berita, tak tengok, ni cerita pasal Aliff Syukri ni, yang paling penting, drama pukul 7 TV3! Hahahaha.

Haip! Lupakan tentang tu. Tak kisahlah nak tengok apa kan? Janji jangan tanya apa aku buat sampai tak tengok TV ni. hehehe. Berbalik pada cerita ni, katanya peniaga kopiah ni terasa di aibkan oleh datuk Aliff Syukri sewaktu rancangan yang dikendalikan oleh beliau. Baca ni:

kopiah aliff syukri

Adeh! Rupanya dalam sedar tak sedar, Aliff Syukri dah menguris hati peniaga kopiah ni. Kena pulak dia gunakan kamera tersembunyi. aduh! Kenapa sampai macam ni kan?

Opps. Tunggu dulu. Selepas isu ini VIRAL! Datuk Aliff Syukri dikatakan telah pun memohon maaf. Baca ni pulak:

kopiah aliff syukri

Ahha! Dia dah pun minta maaf ok! Tapi fahamlah, mungkin ada yang cakap, maaf sahaja tidak cukup kerana ianya melibatkan maruah orang. Mungkin lain orang lain pendapatnya. Aku tidak menyokong mana-mana. Biasalah aku, suka duduk tengah-tengah.

Bagi korang, jika berada di situasi penjual kopiah tu, apa yang korang inginkan daripada datuk Aliff Syukri? Komen yang elok-elok ya! :)

4 ulasan:

  1. Eh..eh...blog nampak lain skit mungkin header baru...
    episode baru ni x sempat tengok lagi..
    iklan je tengok..

    BalasPadam
  2. Ahih...mcm-mcm kan...Dalam kesempatan pasti ada kesempitan... renung-renungkanlah :)

    BalasPadam
  3. hahaha terlajak laris! semua isu pasal Dato' Alif ni nak sensasi. hehee
    Jom buat Roti Sosej Cheese Leleh.

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.