Cara paling mudah nak kenal lelaki.

http://ceritaejoy.blogspot.my/

Cara paling mudah nak kenal lelaki. Aku lelaki. Ya! Aku lelaki sejati walaupun dulu waktu aku sekolah, kawan-kawan aku cakap aku ni gay! Bongok! Macam Mana Nak Kenal Lelaki Gay? Depa tak suka wanita, naluri depa pada lelaki. Aku suka perempuan. Ha! Puncanya, waktu sekolah, kawan-kawan aku cakap aku macam tu pasal aku takda awek. Adoi! Sebab tu je. Yang sebenarnya, aku suka ramai orang, tapi diaorang tu yang tak suka. Ha. Cam gitu.

Orait. Kita balik semula pada ceritaejoy kali ini, Cara paling mudah nak kenal lelaki. Aku bukan nak fokus pada Cara Kenal Lelaki Panas Baran ya! Sebab mereka yang miliki sifat panas baran ni, paling mudah nak kenal. Caranya, uji mereka dengan perkara yang mereka tak suka. Dan lihat pada kelakuan mereka waktu tu. Kalau marah mereka tu macam hulk. Dah terang-terang la mereka dalam golongan lelaki panas baran.

Aku nak kongsikan Tips Kenal Lelaki dengan keadaan sekeliling. Maksudnya dengan perbuatan seharian mereka, korang dah boleh kenal, mereka ini tergolong dalam jenis lelaki yang macam mana. Ahha! yelah, sifat ingin tahu wanita ni tinggi kan. Owh ya! Jap, aku nak kasitau pada orang perempuan ya. Kalau lelaki yang baca entry aku ni, aku tak boleh nak halang. Tapi apa yang aku boleh cakap, ha, korang fahamla sendiri ya!

Ha! Waktu aku tengah menaip entry ni, aku tiba-tiba teringat waktu sekolah dulu, ada seorang kawan perempuan, ala, kawan kelas aku. Dia tanya aku, macam mana ek, Cara Nak Kenal Lelaki Setia? Ish! Aku jawab la, selagi mana dia dengan kau, dia setia lah! Terus kawan aku tu tarik muka. Aii, betul la kan, kalau dia dah ada orang lain, itu maknanya dia bukan lelaki yang setia. Ke aku salah?


Adoi, banyak sangat aku membebel nih. Tah bila aku nak start kongsikan Cara paling mudah nak kenal lelaki nih? Disebabkan entry ini dah melebihi 300 patah perkataan, korang bolehlah baca tips tu dekat entry lain ya! Korang boleh baca dekat sini <Tips paling mudah nak kenal lelaki>. Aku harapkan, dengan perkongsian itu, akan memberikan korang ilmu yang cukup, mengenai cara-cara untuk mengenal sang lelaki. Orait>?

Tiada ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.