Tukar template blogspot.

Mei 20, 2015
Tukar template blogspot|Bertukar lagi template blog ceritaejoy. Tah kali keberapa agaknya aku tukar template. Sebenarnya, hati manusia kan tak pernah puas, jadinya, ada sahaja yang tidak kena. Jangan kata orang, diri aku sendiri pun tak selesa bila tengok blog ceritaejoy ni, aku inginkan satu blog yang simple dan ringan. Maksudnya, kalau kita jalan-jalan kat blog tu, kita tak sakit kepala. Ha, cenggitu.

Ok. Bercerita tentang template baru ni, aku suka dengan susur atur template ni. Sebenarnya, ada banyak template percuma yang ditawarkan di mana-mana laman web, cuma ini yang berkenan di hati. Kalau nak yang lagi hebat, bolehlah beli template yang dijual. Cuma aku masih lagi suka dengan yang percuma. Hehehehehe.

Jadinya, kalau rakan-rakan ada membaca dan melihat blog dengan template baru ceritaejoy ini, sudilah kiranya komen ya. Nak tahu juga macamana mata orang lain yang melihat. Ya.

Haffizul Iskandar.

8 ulasan:

  1. Hai ejoy! template simple + laju je loading bila ana masuk sini hehehe

    BalasPadam
  2. wah tahniah ejoy, responsive template dah ni ..:)

    BalasPadam
  3. Amik templete ni di website mana ya? Saya nk tukar templete mcm ni xberapa tahu

    BalasPadam
  4. boleh click pada bahagian bawah blog ceritaejoy ini. Hehehe

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.