Menangi percutian 4 orang ke Japan bersama MAS Malaysia!

Mac 15, 2017
Menangi percutian 4 orang ke Japan bersama MAS Malaysia

Menangi percutian 4 orang ke Japan bersama MAS Malaysia! | Wow! MAS sedang di dalam promosi tambang murah ketika ini. Dan kini, MAS Malaysia menawarkan hadiah percutian 5 hari 4 malam ke japan! Boleh bawa kawan-kawan, keluarga dan sesiapa sahaja! Syarat nak menang pun tersangatlah mudah! Sambil bercuti sambil dapat peluang untuk menang hadiah berjumlah hampir RM30,000!

Ok! Apa syarat-syarat untuk melayakkan anda turut serta dalam peraduan ini?

  • Langkah Pertama: Tempah mana-mana tiket bermula daripada RM99 dan travel ke mana-mana lokasi domestic bermula hari ini sehingga 30 April 2017.
  • Langkah Kedua : Hantar apa sahaja post anda di Instagram Malaysia Airlines dan #MHGiveaway.
  • Langkah Ketiga : Beritahu kenapa Malaysia Airlines perlu membawa anda bercuti ke Japan beserta kapsyen anda dan #MHGiveaway.

3 Pemenang bertuah akan dipilih dan tarikh tamat Giveaway ini adalah pada 30 April 2017!! Jadi jangan lepaskan peluang anda! TEMPAH SEKARANG!

3 ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.