Apa masalah dia ni??

Mac 15, 2017
Video wanita memandu melawan arus dekat highway
Pemandu wanita yang memandu lawan arus dan menyebabkan kematian.

Apa masalah dia ni?? | Sakit hati pulak aku baca berita dan cerita pasal kejadian seorang wanita yang memandu melawan arus! Dekat highway! Dan menyebabkan kematian! Dan disahkan positif dadah! Tambah menyakitkan hati, tak mengaku bersalah! Eh! Apa benda ni? Video wanita memandu melawan arus dekat highway dah tersebar luas! Video berlaku kemalangan tu pun ada! Kemudian, tak nak mengaku?

Lebih memeritkan, mangsa terlibat tu, meninggalkan isteri yang sedang mengandung. Eh. Apa ni? Aku kalau dekat highway pun, tak kan expect ada kereta akan datang dari arah depan macam ni. Kalau tiba-tiba datang, dengan dia pandu laju macam ni, korang rasa macam mana? Nak ngelak? Kalau kereta tak banyak ok lah, kalau tengah jammed macam mana?

Katanya pemandu wanita ni tengah khayal semasa memandu. Nampak tak keburukan ambil dadah ni? Semua benda jadi tak betul. Aku sebenarnya, tunggu je apa hukuman yang dia bakal kena. Nak tengok juga apa bentuk hukuman tu. Jangan kena denda sahaja sudahlah. Ini dah melibatkan kematian. Aku pasti, hukuman nya juga berat.

Apa pun, salam takziah buat keluarga mangsa. Betul lah orang cakap, benda nak jadi kan. Tapi kalau dalam kes macam ni, memang nampak sangat kesilapan orang lain. Harapnya keluarga mangsa tabah menghadapi semua ini. hmm.

7 ulasan:

  1. Baru baca berita ni dan tgok video pgi tadi. Sedihnya. Takut tgok dia memandu mcm tu.

    BalasPadam
  2. hanya kita orang melayu je yang dipaksa mengaku salah sedangkan diorang tak kan pernah mengaku bersalah. bangsa laknat dah mabuk khayal benda terlarang tu otak pun dah lebih teruk dari anjing-anjing yang berkeliaran di tepi jalan tu.. aku nak tengok polis berani ke ambil tindakan ke atas mereka, jangan terkejut kalau mangsa yang kena langgar tu pulak yang dipersalahkan seperti kes langgar budak bebasikal kat johor dulu tu (walau pun secara tak langsung tapi seolah-olah budak-budak yang berbasikal tu dipersalahkan) sedangkan siperempuan yang sebangsa dengan kes ni ada dengar dah didakwa ke belum ? polis tahu dan kenal latarbelakang perempuan tu kan ? dan yang ini polis tak tahu dan tak kenal ke latarbelakangnya ? adakah polis akan buat U turn dan menyatakan dia tidak berada dibawah pengaruh dadah pulak ? Aku tak peduli kalau orang nak kata aku racist segala haram jadah tu, tapi apakah bangsa macam diorang tu hormat undang-undang ?

    BalasPadam
  3. Saya baca pun rasa bengang juga! boleh pulak pandu lawan arus lepastu tak mengaku bersalah. siapa dia ni? haraplah kena balasan yang setimpal.

    BalasPadam
  4. dah terang-terang dia wrong way masih tak ngaku.. video tu dah bukti eh..geram pulak tengok

    BalasPadam
  5. Sekarang ni mcm2 benda berlaku..Macam2 hal...semoga keluarga mangsa tabah menerima dugaan ini..

    BalasPadam
  6. jangan dia terlepas jugak dh la..;(

    BalasPadam
  7. die mabuk nie..tue pasal xtau jalan yg die lalu tue lawan arus...

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.