Promosi tambang murah airasia 2016.

Januari 06, 2016
http://ceritaejoy.blogspot.my/

Promosi tambang murah airasia 2016. Airasia sememangnya layak memenangi syarikat tambang murah terhebat di dunia kerana sering menawarkan tambang murah kepada pelangannya. Saban tahun, airasia menjanjikan pengalaman indah kepada pelanggan dengan merealisasikan "Now everyone can fly".

Kini, Airasia kembali menawarkan tambang murah ke mana-mana lokasi terpilih. Jangan tak percaya jika aku cakap, korang boleh dapatkan tiket penerbangan ke Penang, Perth atau Lombok dengan harga serendah RM28 sahaja! Murah kan?



Bersempena dengan tahun monyet kali ini juga, Airasia menawarkan penerbangan PERCUMA kepada ahli-ahli #AABC ke Xi'an. Aku ada juga sertainya, tidaklah berharap untuk menang, tetapi kalau dapat, rezeki besar namanya tu. hehehe.

Dengan Promosi tambang murah airasia 2016 ini juga, korang boleh dapatkan tambang murah ke Lombok, indonesia dengan hanya RM129 sahaja! Nama lombok kini hangat diperkatakan sebagai di antara lokasi percutian paling menarik dan cantik di Indonesia. Search saja nama Lombok di google dan lihat pulau-pulaunya yang cantik. :)



Baiklah, promosi istimewa ini hanya sah sehingga 10 JANUARI 2016. <-- Ini bermakna hanya tinggal 4 hari sahaja lagi! Cepat! Rebut peluang ini dengan segera untuk dapatkan Promosi tambang murah airasia 2016. Tempah penerbangan anda bermula 1 May 2016 - 5 February 2017.


Sila ke laman web Airasia.com untuk menempah penerbangan anda.

7 ulasan:

  1. yup air asia sedang galak mengadakan promosi nih...

    BalasPadam
  2. pernah dapat promotion pergi ke Bandung seposen je.. plus airport tax cuma bayar RM54 je sorang :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wahh!!! bestnya!! sy pulak, ngah cari tiket murah ke thailand..dah banyak kali pergi sana.. tapi still nak pergi lagi..hehehe

      Padam
  3. wahh.. baik bener pemilik air asia ini..

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.