Menerima tempahan Pulut kuning.

Januari 05, 2016
http://ceritaejoy.blogspot.my/

Menerima tempahan Pulut kuning. Demi menyahut seruan menteri yang menyarankan kita melakukan #duakerja dan selepas melihat kepada top blogger malaysia, bro framestone memulakan perniagaan yang menjadi makanan kegemaran aku, aku pun ingin memulakan langkah yang sama. Hehehe.

Yang sebenarnya, dah lama juga buat bisnes ini. Tapi baru inilah nak bercerita dekat blog ceritaejoy. Wife aku ada Menerima tempahan Pulut kuning bagi majlis-majlis seperti khatam Al-quran, Majlis aqiqah, Melunaskan nazar, hadiah kepada tetamu majlis perkahwinan dan sebagainya!


Ianya didatangkan di dalam bentuk pakej ataupun pulut kuning sahaja. Jika di dalam bentuk pakej, terdapat 1 set pulut kuning, surah yasin ataupun buku bacaan doa/ataupun apa sahaja bacaan yang pelanggan inginkan, dan juga air (berperisa ataupun mineral).


http://ceritaejoy.blogspot.my/

http://ceritaejoy.blogspot.my/

Buat masa ini, kami hanya Menerima tempahan Pulut kuning bagi kawasan negeri melaka sahaja. InsyaAllah, mahu juga dikembangkan ke luar negeri melaka. InsyaAllah. Bagi kawasan sekitar alor gajah melaka dan telok emas melaka, penghantaran adalah PERCUMA. Manakala bagi kawasan lain, penghantaraan pulut kuning warisan berzaman akan dikenakan bayaran.

Pulut kuning warisan berzaman disediakan 24 jam selepas kami menerima tempahan. Ini adalah untuk memastikan produk kami berada di dalam keadaan "segar". Terdapat dua variasi pulut kuning kami, ianya samada pulut kuning ayam dan daging.

Mengenai harga? Kami faham dengan situasi kewangan kini, jadi kami membuat keputusan dengan menyediakan produk pulut kuning warisan berzaman mengikut BUDGET anda! Nyatakan budget anda, dan kami akan sediakan pulut kuning mengikut budget anda.

Jangan risau, mungkin terdapat persoalan lain daripada anda. Dan anda boleh mendapatkan perkhidmatan rundingan secara PERCUMA daripada kami. Dan kami juga akan memberikan khidmat rundingan mengenai perancangan majlis anda. InsyaAllah.

 Jika anda berminat dan ingin membuat tempahan pulut kuning daripada kami, anda boleh hubungi kami melalui talian atau whatsapp di talian 0136400070. 

2 ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.