Punca sebenar TS muhyiddin yassin di panggil istana johor

Ogos 04, 2015
Punca sebenar TS muhyiddin yassin di panggil istana johor|JOHOR BAHARU – Bekas timbalan perdana menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin pada Sabtu mengadap Sultan Johor Sultan Ibrahim Almarhum Sultan Iskandar di Istana Bukit Serene, di sini.

Kenderaan membawa Timbalan Presiden UMNO itu dipercayai tiba di istana berkenaan kira-kira 3.30 petang tidak menerusi pintu masuk biasa, namun, kemudian dilihat beredar keluar membawa pemimpin berkenaan menerusi pintu masuk utama, kira-kira 4.35 petang.

Muhyiddin yang diiringi isterinya Puan Sri Norainee Abd Rahman dilihat tersenyum dan sempat melambai tangan kepada media yang menunggu di pintu utama istana itu sejak 2 petang.

Turut kelihatan keluar dari istana itu sejurus kemudian ialah Tunku Mahkota Johor Tunku Ismail.
Difahamkan, pertemuan secara tertutup itu turut dihadiri Menteri Besar Johor merangkap Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Johor, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin.

Difahamkan, Muhyiddin, yang juga bekas Menteri Besar Johor, diundang mengadap Sultan Ibrahim, namun, tidak diketahui kandungan pertemuan tersebut.

Wakil-wakil media yang menunggu di luar kawasan istana tidak dapat menghubungi pihak-pihak berkenaan.

Pada sebelah pagi, Muhyiddin, Anggota Parlimen Pagoh, berada di Kluang bagi merasmikan Mesyuarat Perwakilan UMNO bahagian berkenaan. – BERNAMA

Tiada ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.