Bercuti lagi dari berblogging.

Julai 14, 2015
Bercuti lagi dari berblogging|Blog tak berupdate. Confirm. Waktu aku di luar negara hujung bulan june, blog aku semacam terbiar dan tidak berupdate. Ini, cuti raya yang bakal menjelma, dah pasti tak berupdate lagi. Adoii. Seminggu jugalah diamnya nanti blog ceritaejoy ni.

Tak seperti kebiasaannya bila cuti raya, cuti tahun inilah yang aku rasakan paling pendek. 7 hari ataupun seminggu. Kalau sebelum ni, cuti raya pasti lebih panjang. Lebih seronok! Hmm. Apa pun, tahun ni berkesempatan untuk beraya di kampung nun jauh di utara. Fuh!

Orang cakap, barulah rasa kenikmatan beraya. Hahahaha. Yang buatkan aku seronok adalah, aku jarang balik dan inilah masanya untuk aku bercuti puas-puas. Yang kurang seronoknya adalah,penat! Wah! Jauh tu nak memandu, kena pula time cuti raya ni. Confirm lebuh raya jammed! Adoi.

Apa pun, selamat bercuti kepada semua blogger malaysia. Berhati-hati di jalan raya. Pandulah dengan cermat. Jangan laju-laju. Ingatlah orang yang tersayang. hehehehe. :)

Tiada ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.