Kenapa mesti Korea?

Mei 21, 2015
Kenapa mesti Korea?|Ha. Kenapa mesti korea? Dan bukannya negara lain? Sebenarnya aku ada sedikit pelik. Mungkin disebabkan usia aku ni. *erks, alasan je kut. Pelik bila melihat, di sana sini bercerita perihal korea. Yang kawan-kawan aku ni, sibuk dok bercerita nak melancong ke korea. Dah kenapa kan? Kenapa mesti korea?

Dekat tv pun ada siaran korea. Adik ipar aku. *perempuan ya! Pun ber"korea" jugak. Apa yang ada di korea eh? Kan ada isu gadis bertudung dulu, pun dengan artis korea. Hmm, kenapa la aku tak tahu apa-apa pasal benda ni? Aku tak campur orang ke? Anti sosial ke?

Ada sesapa nak terangkan dekat aku, kenapa mesti korea?

2 ulasan:

  1. hm..entahla...mmg trend sekarang kot...dulu masa zaman saya jepun jekk...saya pun xbpe nk layan korea...lg suka tgk cerita jepun..tpi teringin nk ke nami island di korea..situ mmg cntik :)

    BalasPadam
  2. zaman saya pun memang nak ke jepun je. sampai sekarang pun masih simpan angan-angan nak ke negara jepun. Owhh, nami island ya. Kat korea eh? Mesti ada lagi lokasi yang menarik kat sana kan?

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.