#100plus: Benar-Benar Bertenaga!!

Mac 03, 2015
100plus


Pagi ni je aku dah minum 2 botol air 100plus. Ish. Aku dalam proses nak baik demam. Bila aku demam, aku pasti akan beli air 100plus ni banyak-banyak. Sebabnya mudah je. 100plus ni benar-benar bertenaga! 

Pada aku, dalam banyak-banyak air tenaga, 100plus ni je yang betul-betul bertenaga! Aku masih ingat sejarah air ni dengan aku. Waktu tu, aku sekolah rendah. Aku aktif dalam sukan hoki. Ada 3 game. Dari pagi sampailah ke petang. Game kedua je aku dah penat sangat-sangat. Dalam waktu rehat tu, sempat jugaklah aku ke kedai runcit dekat luar sekolah. Waktu tu lah aku terjumpa air 100plus ni. Lepas minum je, aku rasa macam game yang pertama! Penuh dengan semangat! Terima kasih #100plusmalaysia!

Mula dari situlah, hinggalah sekarang, aku masih tetap dengan air ni. Air yang benar-benar memberikan aku tenaga!

Penghidratan Optimum!

"Gaya hidup aktif baik untuk minda dan badan anda. Dirumus khas bagi menghilangkan dahaga dengan cepat,100 PLUS mengembalikan bendalir, elektrolit dan tenaga yang hilang semasa anda menjalani gaya hidup aktif. Hidrat semula, segar dan BERTENAGA untuk kehidupan penuh aktif! "

@100plusmalaysia
#100plusmalaysia
#100plus


5 ulasan:

  1. suka jugak spare air 100plus nih kat umah.. kalau sakit kepala memang suka minum air nih dengan air suam..

    BalasPadam
  2. Ha, sama la. Kalau demam, saya campur dengan air masak, lepas tu minum. Hehehehe

    BalasPadam
  3. mak pun selalu suruh mnum 100 plus bila kami demam

    BalasPadam
  4. ni klu mnum 2 botol da jdi 200 plus ni

    BalasPadam
  5. Hahaha suka jugak air ni..ketawa plak ngan jawapan si ewan tu haaa

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.