Masih belum menunjukkan tanda positif.

Januari 07, 2015
Harini dah 07/01/15. Makna nya dah 7 hari kita berada dalam tahun 2015. Dan 7 hari juga, aku dan bazirkan masa aku macam tu je.

Hmm, masih belum menunjukkan tanda positif dalam perkembangan ke arah mencapai target 2015. Aku rasa 2015 macam 1 tahun kebangkitan aku. Jadi, setiap hari yang berlalu, aku tak boleh bazirkan macam tu je. Aku bersemangat sungguh tahun ni.

Sebenarnya, aku masih dalam perancangan lagi untuk mencapai target yang pada aku mustahil untuk aku capai. Tapi serius seronok, sakitkan kepala ni, fikir benda-benda macam ni.

Orang asyik cakap, mahu berubah dari biasa kepada luar biasa. Sekadar bercakap tetapi tidak menghasilkan apa-apa.

Ia perlu di sertakan dengan tindakan. Bila ada tindakan, barulah berhasil. Nak bina bangunan pencakar langit, perlu dengan 1 usaha. Dah mula, barulah hadap pelbagai masalah hinggalah siap bangunan tu.

InsyaAllah, semoga Allah permudahkan segala urusan aku mencapai apa yang aku rancangkan tahun ini. InsyaAllah.


1 ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.