Mudahnya nak "usha" awek zaman sekarang.

Disember 29, 2014
Zaman sekarang semuanya jadi mudah. Semua nak cepat dan semua nak bergaya lain daripada yang lain. Kenapa aku cakap macam ni?

Kalau dulu, nak kenal seseorang wanita itu, kita perlu bersemuka dengan dia atau kalau takut, tanya kawan. Itu pun nak tanya nama je.

Zaman sekarang dah tak perlu, dari jauh kita dah boleh tahu nama seseorang tu. Bukan melalui ilmu hitam yer, tetapi melihat kepada bajunya.



Senang kan? Mudah sungguh, jadi, andai kata nama dia SITI, kita dah boleh bertegur sapa dengan dia dah, Hye siti, eh mana awak tahu nama saya? Buat-buat terperanjat. Hehehehe.

Kalau aku dulu, nak minta sekeping gambar sahaja, kena fikir macam-macam jawapan kepada persoalan yang akan di berikan. Yelah, nak minta gambar orang bukan senang kan?

Sekarang? Asal tahu nama sudah, jangan kata sekeping, beratus keping pun boleh. Hanya melalui media sosial yang ada. Dan yang best, tak perlu kita minta, siap ada notification kasitau, yang dia ada update gambar baru. Owh la, Best kan? Hahahahahahha.

Jangan kata gambar dia, satu family pun kita leh kenal. Akak, adik, abang, sedara mara semua. Ha. Biodata? Pun boleh dapat. 

Zaman sekarang mudah kan? Tapi pada aku, takda "THRILL" la kalau mudah dapat camtu. Zaman dulu juga yang seronok. Hehehehe.

Bagaimana pula dengan pendapat kalian?


2 ulasan:

  1. play hard to get is fun. hahahaha. baru la ada extreme sikit. ni terus dapat tak challenging betul lah. xD

    BalasPadam
  2. betul hahaa . panggil terus je nama , buat2 kenal , huhuu

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.