Percutian di Pulau Langkawi.

Oktober 17, 2014
Hmm, aku sebenarnya masih tercari-cari, dimanakah lokasi yang menarik di pulau langkawi ni. Aku mencari lokasi penginapan aku sekeluarga.

Bulan disember ni, syarikat berbaik hati memberi cuti selama 2 minggu. Fuh, hujung tahun, time bonus masuk pulak kan, time tu lah wife aku ajak pergi sana.

Waktu-waktu macam ni, harga penginapan sudah semestinya mahal kan. Dan dah tentu semua hotel akan penuh.

Itu masalah kedua aku, masalah utama aku sekarang adalah, dimanakah lokasi yang menarik untuk aku sekeluarga menginap?

Hish, puas aku blogwalking, cari sahabat-sahabat blogger yang pernah sampai ke sana, tapi masih belum ada yang memikat hati aku ni.

Sebenarnya, aku belum pernah sampai lagi ke pulau langkawi, walaupun jaraknya dengan rumah keluarga aku taklah jauh mana.

.
Nampak tak dia punya dekat? Tapi aku belum pernah sampai lagi ke pulau langkawi. Hahahahahaha. Jadi, bila ada cuti panjang ni, terasa jugalah nak bawa keluarga aku ke sana. InsyaAllah. 

Jadi, kepada rakan-rakan blogger yang ada pengalaman dan tahu di mana lokasi yang menarik, boleh lah kongsikan dengan aku yer. 

Excited nak g pulau ni. Hehehehehehhe.

Tiada ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.