Kehilangan rakan sekampung

Jun 05, 2014
Hari ini, aku mencari berita tentang kemalangan yang membabitkan rakan sekerja aku. Dalam mencari-cari, aku terjumpa satu artikel yang benar-benar mengejutkan aku. 

Tajuk berita "arwah ibu dah tunggu", lokasi di jitra kedah. Kawasan yang diberitahu sangat-sangat familiar dengan aku. Dan aku terus telefon ibu aku untuk mengesahkan berita yang aku baca ini.


Inallilah..seorang sahabat yang aku kenal telah kembali ke rahmatulah. Banyak cerita tentang arwah yang aku dengar, dan nasib beliau tidak seperti orang lain. Masalah keluarga yang menimpa arwah juga cukup besar. Allah lebih mengetahui segalanya.


Al-fatihah untuk Zainudin Romle.

Tiada ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.