Kuih keria

Mei 10, 2014

                                                                      source


Hari ini, aku nak kongsikan kuih kegemaran aku. Yang aku mesti makan setiap pagi dan sentiasa tercari-cari bila aku ke pasar malam di kawasan perumahan aku.

Kuih keria. Owh..sedapnya..pada yang tak tau bagaimana rupanya kuih keria ini dan di perbuat daripada apa. boleh la search di sini.

Aku pun tak pasti kenapa aku terlalu sukakan kuih ni. Sampaikan tak mampu nak tolak pada yang memberi. Tak semacam kuih-kuih yang lain, mudah sahaja aku tolak. Mungkin kerana rasanya yang sesuai dengan tekak aku.

Setiap pagi, semasa sarapan, aku mesti pastikan ada kuih keria. Barula berselera nak makan.

Sedap..sedap..sedap..lain orang, lain seleranya kan?

Tiada ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.