Review : Shopping online dan dapat ganjaran hanya di ShopBack!

Januari 10, 2017
Shopping online dan dapat ganjaran hanya di ShopBack

Review : Shopping online dan dapat ganjaran hanya di ShopBack! | Zaman sekarang ni, ramai orang lebih gemar memilih untuk shopping online sebab mudah, selesa dan cepat. Dan atas sebab itu, bermacam-macam laman web shopping online yang wujud. Namun, aku lebih tertarik dengan 1 laman shopping online ni yang memberi kita pulangan ganjaran bila kita beli barang dekat situ. Ahha! Pernah dengar pasal ShopBack? Kalau pernah dengar, ada sememangnya bertuah. Dan buat mereka yang baru pertama kali dengar, anda juga bertuah kerana hari ini, anda akan diperkenalkan dengan 1 laman Shopping online dan dapat ganjaran iaitu ShopBack!

Baik. Sedikit pengenalan tentang ShopBack ni. Beribu pejabat di singapura dengan pejabat operasi di Amerika syarikat, Malaysia, Filipina, India, Indonesia dan Taiwan, ShopBack merupakan salah satu perintis yang memperkenalkan cara shopping online baru sejak September 2014. Dengan memberikan pulangan tunai (cashback) sehingga 30% kepada pelangan, ShopBack telah menghubungkan penjual dan pembeli dengan sistem ganjaran yang menguntungkan kedua belah pihak.

Cara mudah untuk faham sistem dia adalah macam ni, ShopBack buat kerjasama dengan syarikat yang ada contohnya seperti AirAsiaGo, Emirates, ASOS dan Photobook. Kemudian bila kita beli barang melalui ShopBack, syarikat tersebut akan beri komisyen pada Shopback, dan mereka akan kongsikan komisyen tu dengan kita! ahha! Menarik kan? Beli barang secara online dan dapat kembali ganjaran tunai!

Shopping online dan dapat ganjaran hanya di ShopBack

Ok. Jom kita tengok apa yang menarik di ShopBack ni. Aku ambil contoh, AirAsiaGo. Kalau kita tengok, sekarang ni, kita boleh dapatkan sehingga 8.0% Cashback! Apabila menempah apa-apa perkhidmatan di AirAsiaGo melalui Shopback! Ahha! menarikan?

Sekarang ni, jom tengok macammana cara yang lebih jelas mengenai Shopping online dan dapat ganjaran hanya di ShopBack ni.

Shopping online dan dapat ganjaran hanya di ShopBack

Langkah pertama adalah Pilih dari lebih 500 peniaga dalam talian di ShopBack.

Kemudian kita kenalah register untuk dapatkan akaun Shopback. Selepas register, kita boleh melayari laman Shopback dan memilih untuk membeli belah dalam pelbagai kategori contohnya Fashion, Travel, Food & Beverage, Electronics, Lifestyle dan macam-macam lagi!

Shopping online dan dapat ganjaran hanya di ShopBack

Langkah kedua adalah masuk ke laman web peniaga.

Lepas dah pilih store, langkah seterusnya adalah dengan klik pada “Buy now”. Kemudian korang akan dibawa ke laman web rasmi. Kemudian, lakukan pembelian seperti biasa, sama seperti mana-mana laman web yang lain.

Shopping online dan dapat ganjaran hanya di ShopBack

Dan langkah terakhir adalah, dapatkan cashback!

Shopping online dan dapat ganjaran hanya di ShopBack

Part ini adalah yang paling menarik. Setelah pembayaran dibuat, rebat tunai anda secara automatiknya akan dimasukkan ke dalam akaun ShopBack anda dalam masa beberapa hari. Selepas menebusnya, anda boleh dapatkan wang tunai melalui pindahan wang ke dalam akaun bank anda! Menarikkan?

Ahha! Memang suatu yang sangat menyeronokkan bila kita Shopping online dan dapat ganjaran. Ianya sememang suatu tawaran yang tidak mampu ditolak oleh sesiapa pun yang gemarkan shopping online ni! Semua ini, kita boleh dapatkan hanya di ShopBack! Tunggu apa lagi, daftar sekarang di www.shopback.my > dan mula dapatkan ganjaran kewangan anda!

Tiada ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.