Minyak Herba Asma Mujarab tidak pernah bertukar wajah!

Oktober 12, 2016
www.ceritaejoy.com

Minyak Herba Asma Mujarab tidak pernah bertukar wajah! | Tergerak pula hati ni nak menulis mengenai Minyak Herba Asma Mujarab ni. Itu pun bila wife minta aku tulis. Sebab dia adalah salah seorang agen bagi Minyak Herba Asma Mujarab bagi kawasan Melaka. Minta di terangkan kerana banyak persoalan yang di terima beliau mengenai wajah minyak ini yang baru. Selepas periksa pada laman web minyak ini, apa yang boleh aku simpulkan adalah, Minyak Herba Asma Mujarab tidak pernah bertukar wajah!

Ini bagi menjawab beberapa soalan daripada pelangan kami yang melihat ada perubahan baru pada Minyak Herba Asma Mujarab ini. Ada juga yang mengatakan, kami berbohong. Cuba menipu di dalam penjualan minyak ini. Apa yang dapat kami sendiri simpulkan, daripada kenyataan pemilik asal minyak ini adalah, mereka tidak pernah sesekali menukar nama minyak ini.

Aku faham, kesan daripada penulisan aku ini, mungkin membuatkan ada yang kurang senang. Namun, dari pihak kami juga, kami ingin menerangkan perkara sebenar. Aku juga tidak mahu memburukkan mana-mana pihak. Atau mungkin kesan daripada penggunaan minyak itu sendiri. Aku pasti, mereka yang sudah biasa menggunakan Minyak Herba Asma Mujarab ini, tahu bagaimana rasa aslinya.

Kami adalah pengedar Minyak Herba Asma Mujarab bagi kawasan Melaka. No untuk dihubungi ada disertakan di dalam laman web pemilik minyak ini. Bagi pelangan-pelangan kami, kami sertakan juga tulisan pemilik asal minyak ini pada laman web nya. Anda pakai, anda rasa, anda sendiri menilainya. Tiada paksaan dalam pembelian. Kerana anda pembeli. Anda berhak menentukan apa yang anda inginkan.

Apa yang kami boleh katakan Cuma, Minyak Herba Asma Mujarab tidak pernah bertukar wajah, dan namanya masih kekal sama seperti sebelum ini. kenyataan ini adalah daripada pemilik asal minyak herba asli ini. Sudah pasti ramuannya masih kekal sama dengan kualiti yang terbaik. Hasil homemade turun temurun! Pastikan ori baru beli!

Maklumat lanjut mengenai Minyak Herba Asma Mujarab, boleh baca pada bahagian atas blog ini.

2 ulasan:

  1. Tak pernah pula guna... Macam nak cuba juga..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau nak cuba, boleh juga call no yang di beri tu. hehehe

      Padam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.