Wajah suspek tembak amin beyond tersebar.

Februari 15, 2016
http://ceritaejoy.blogspot.my/

Wajah suspek tembak amin beyond tersebar. Dalam kejadian 11 February, 2016, kita telah dikejutkan dengan kes tembakan yang membawa maut. Mangsa adalah Amin Beyond Jpj. Gelaran ini diberikan di atas keberanian Arwah di dalam video yang menjadi viral di media sosial tahun lalu kerana menimbulkan kekecohan di pejabat Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ). Arwah dikatakan seorang aktivis yang lantang membela orang melayu.

Dalam kejadian tersebut, sebanyak  6 das tembakan telah dilepaskan dan 5 daripadanya telah mengenai tubuh mangsa. Suspek juga dikatakan telah melepaskan tembakan kepada anggota keselamatan yang berada di kawasan tersebut. Namun tembakan itu telah tersasar.  Mangsa telah pun meninggal di tempat kejadian.

Hari ini, telah tersebar 1 gambar yang dikatakan Wajah suspek tembak amin beyond. Melalui perkongsian di blog plbgaimacam.blogspot.my, polis telah menjumpai sepucuk pistol jenis Glock 18C Austria 9X9 berwarna hitam dan bernombor siri iaitu ESR 315 tanpa kelopak dan peluru di dalam sebuah beg hitam di dalam bilik suspek.


Wajah suspek yang dikatakan telah melepaskan tembakan.

http://ceritaejoy.blogspot.my/

1 ulasan:

  1. sangat merasa kesian dengan arwah..semoga rohnya ditemoatkan dikalangan orang beriman.

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.