Kontest SEO Telekung Reehans Pilihan Muslimah.

Ogos 15, 2015

Kontest  SEO Telekung Reehans Pilihan Muslimah. Kontest SEO? Apakah? Blog ceritaejoy hanya sertai segmen sahaja sebelum ini, tidak pernah terasa untuk sertai kontest "besar" seperti ini. Tetapi disebabkan oleh ianya adalah dari blogger yang sememangnya banyak memberi inspirasi dan ilmu kepada aku, ingin juga aku sertainya.


Baik. Bercakap mengenai -Telekung Reehans Pilihan Muslimah ini, ianya mungkin sedikit janggal kedengaran bagi mereka yang baru pertama kali mendengarnya. Telekung Reehans dihasilkan bagi memenuhi keperluan umat islam era moden yang menginginkan pakaian solat mereka lebih praktikal, selesa dan yang paling penting adalah, Telekung Reehans memberikan kualiti yang terbaik kepada pemiliknya.


Rahsia bagaimana pemilik Telekung Reehans Pilihan Muslimah akan beroleh keselesaan dan keyakinan ketika beribadah adalah ianya dihasilkan daripada fabric yang terbaik dan berkualiti seperti English Cotton dan Italian Valentro. Menariknya lagi, koleksi Telekung Reehans ini melalui proses yang sangat rapi dalam memberikan kepuasaan maksima kepada pemiliknya.


Terdapat 3 koleksi pilihan iaitu Reehans Balqis, Reehans Nur & Reehans Rania. Harga yang ditawarkan pula bermula dari RM190 hingga RM240 sahaja. 



Salah satu dari koleksi Reehans Balqis.

Reehans Balqis - Balqis in Flower Sweet Maroon - BAL-014

Lihat pilihan lain di SINI

Salah satu dari koleksi Reehans Nur.

Reehans Nur - Reehans Nur eksklusif in Dusty Pink - NUR-001

Lihat pilihan lain di SINI

Salah satu dari koleksi Reehans Rania.

Reehans Rania - Reehans Rania Eksklusif in Vanila Cream - RAN-002

Lihat pilihan lain di SINI

Dengan tagline Ibadah Selesa, In Sha Allah Hidup CeriaTelekung Reehans Pilihan Muslimah sememangnya memberikan kepuasaan dan keselesaan kepada pemiliknya. Ibadah selesa, kepuasan pasti menjelma. Jadi apa tunggu lagi? Dapatkan koleksi anda sekarang! Juga boleh dijadikan hadiah kepada yang tersayang.


Info Lanjut dan Tempahan

WhatsApp/Tel: +6011-14481591
Email: reehanstelekung@gmail.com
Facebook: Reehans Telekung
Website: www.reehans.com


Kontest Telekung Reehans Pilihan Muslimah dianjurkan oleh HasrulHassan.com, ditaja utama oleh Reehans Telekung Muslimah Eksklusif Istimewa serta tajaan bersama Lyssa Faizureen, Pakej Percutian Murah, serta Cheap and Budget Car Rental Kuala Lumpur

9 ulasan:

  1. Salam admin Ejoy. Datang dari kontest SEO yang sama. Ingin memberi sokongan terhadap Reehans Telekung, yakni "Telekung Reehans Pilihan Muslimah". Semoga berjaya....

    BalasPadam
  2. ramai juga yang jon kontes Reehans Telekung Pilihan Muslimah ni.. semoga berjaya

    BalasPadam
  3. Cantik jugak telekung-telekung reehans ni nak-nak lagi yang bercorak koleksi Balqish tu. Memang kena lah dengan ayat Telekung Reehans Pilihan Muslimah tu :D

    BalasPadam
  4. As-Salam.
    Terima kasih kerana sudi sertai kontest ini.
    Dengan rasminya saya terima entri penyertaan ini.

    www.hasrulhassan.com

    BalasPadam
  5. saya suka yang plain tu.. cantik..

    BalasPadam
  6. salam, BW here
    inovasi telekung yg sgt memudahkan kaum hawa utk beribadah
    semoga berjaya!

    BalasPadam
  7. Good luck ye dalam kontes telekung reehans pilihan muslimah ni

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.