Punca sebenar pergaduhan di plaza lowyat.

Julai 13, 2015
Punca sebenar pergaduhan di plaza lowyat|Nampaknya ramai yang masih tertanya-tanya, apakah punca sebenar tercetusnya pergaduhan di plaza low yat. Sehingga malam tadi, keadaan masih lagi kecoh dan di penuhi ramai orang yang sememangnya masih tidak berpuas hati. Penuh cerita di laman sosial dan update mengenai keadaan semasa di plaza lowyat.

Melalui cerita yang disebarkan di whatapps, pihak polis akan memberi keterangan mengenai perkara ini kepada orang awam pada hari isnin iaitu hari ini. Aku sendiri tidak mempunyai pengalaman membeli atau berada di sana. Aku hanya mendengar cerita dari rakan-rakan aku sahaja. Jadinya aku sendiri tidak pasti dengan apa yang sedang berlaku.

Yang aku tahu, blogger malaysia di bawah pemerhatian pihak berkuasa berkaitan isu ini. Jadinya, silalah berhati-hati jika ingin berkongsi cerita mengenai perkara ini. Takut nanti, kita pula yang kena. Apa pun, aku masih menunggu apakah Punca sebenar pergaduhan di plaza lowyat daripada pihak berkuasa ataupun daripada rakan-rakan blogger malaysia yang benar-benar tahu akan perkara ini.

4 ulasan:

  1. Saya pun x brape suka beli barang dekat Low Yat nie.. Kononya murah tapi sama jer macam harga di kedai lain.. Tapi kalau nak cari barang yang unik or spare part kecik.. sini ok.. tapi banyak sangat warga asing..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Owh. yeker? Saya tak pernah pergi sana. Hehehehe.

      Padam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.