8 ciri-ciri mereka yang suka kongsikan banyak perkara di media sosial.

Julai 09, 2015
8 ciri-ciri mereka yang suka kongsikan banyak perkara di media sosial|Media sosial dan manusia dah macam tak boleh dipisahkan. Hampir semua perkara, ya. hampir semua perkara ingin dikongsikan di media sosial. Dari buka mata hinggalah tutup mata *nak tidur ya* ingin dikongsikan dengan semua orang. Apa yang ramai orang tak tahu adalah, kita boleh mengenal pasti mereka yang suka kongsikan banyak perkara di media sosial. Jom teruskan bacaan anda.

8 ciri-ciri mereka yang suka kongsikan banyak perkara di media sosial.


1) Ingin beritahu dunia di mana sahaja mereka berada. Ya. Di mana sahaja. Di bilik tidur, di pejabat, di restoran, di lapangan terbang, di rumah saudara malahan di dalam tandas pun mereka nak kasitau.


2) Mereka yang suka memperlihatkan kekayaan mereka dan jumlah kewangan mereka. Jangan tak tahu ya, berapa keping kad kredit mereka juga anda boleh tahu.


3) Ibubapa baharu yang berkongsi terlalu banyak gambar anak-anak mereka. Ramai yang tidak sedar, bila terlalu banyak berkongsikan gambar anak mereka, ianya boleh di salah guna oleh pihak yang tidak bertanggungjawab dengan cara mengambil gambar anak-anak mereka dan dikongsikan di laman web lucah. OMG!

Tak sampai hati pula nak teruskan cerita mengenai mereka yang suka kongsikan banyak perkara di media sosial ni. Korang boleh teruskan bacaan di SINI dan korang pasti terperanjat bila baca info no #5. ish. Bahaya sungguh!

1 ulasan:

  1. Alhamdulillah dah makin sedar yang x semua perkara boleh dikongsikan di alam maya dan media sosial..

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.