1st Segment by Black Queen

Jun 13, 2015
Segmen: 1st Segment by Black Queen

http://ceritaejoy.blogspot.com/
Kali ni nak join segmen dari black queen. Tapi segmen kali ini, minta kita ceritakan tentang sedikit tentang diri kita dan huraian mengenainya. Hmm, aku cuba la yer. :)

Sedikit perihal diri aku? Hmm, bila orang tanya, perkara pertama yang aku sebut adalah, aku adalah manusia split personality.  Yes, aku adalah manusia ini. Manusia yang mempunyai 2 karekter dalam satu masa. Ada aku ceritakan dalam entry aku itu. 

Ok. Itu sahaja mengenai diri aku. :) Kalau korang nak join, boleh click pada banner di atas ya!

1 ulasan:

  1. wow split personality! all the best anyway :) bw from the same segment :D

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.