Pingbusuk dengan wajah baru.

Mei 16, 2015
babab.net


Pingbusuk dengan wajah baru|Pingbusuk kini berwajah baru, bukan itu sahaja, nama pingbusuk kini sudah bertukar kepada babab.net. Kenapa babab? Apa yang ingin dibababnya? Hahahaha. Pingbusuk atau babab.net ini merupakan satu laman yang digunakan oleh blogger malaysia malahan blogger daripada luar negara untuk "ping entry" blog mereka dan mendapatkan traffic yang tinggi.

Aku sendiri menggunakan pingbusuk ketika berblogging. Pingbusuk atau lebih dikenali dengan nama babab ini, banyak memberikan traffic kepada blog ceritaejoy. Cuma, pada awalnya, ada sedikit masalah untuk aku ping entry di babab.net. Tetapi selepas aku hantar email kepada babab.net, barulah dapat ping entry blog aku ni.

Jika anda ingin dapatkan traffic yang boleh dikatakan tinggi, bolehlah ping entry anda di babab.net. Ianya semudah ABC. Jom meriahkan dunia blogger malaysia. Yeah!


Haffizul Iskandar.

Tiada ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.