Dapat Invitation Event Dari Nuffnang!

Dapat Invitation Event Dari Nuffnang|Aku blogger picisan! Jadi, bila tetiba dapat event invitation, punyalah seronok tak terkata. Rasanya, semua orang pun dapat, tapi disebabkan ini kali pertama aku dapat invitation, aku pun nak la bercerita dekat blog ceritaejoy ni.

Invitation event ini datangnya daripada nuffnang:

Invitation Event Nuffnang

Aku baca email ni banyak kali. Ada 2 sebab, satunya sebab teruja dapat invitation event dari nuffnang, dan yang keduanya, sebab tarikh yang dinyatakan. 6 May 2015? Harini dah 15 may 2015. Aiks? Hahahahha.

Untuk dapatkan kepastian, aku pun hantarlah tiket kepada #nuffnang. Rupa-rupanya, terdapat kesilapan di situ. Bukan 6 May, sebaliknya 6 June 2015. Terperanjat boboy disitu. Hahahaha.

Tapi sayangnya, tak dapat nak join walaupun hati membuak-buak sangat nak join. Sebabnya, wife aku masih dalam pantang. Hmm. Apa pun, kena utamakan keluarga dulu kan?

Apa pun, selepas ni, kalau dapat, kalaulah dapat, kalau dapat invitation event, haruslah aku hadirkan diri. Mesti. Hehehehehhe.

Haffizul Iskandar.

Tiada ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.