Mana Pergi Semua Blogger Malaysia?

April 30, 2015

Blogger malaysia|ceritaejoy.

Aku rasa macam sunyi je harini. Tak tahu mana pergi semua blogger malaysia harini. Senyap je blog aku. Bukan sebab orang tak datang singgah kat blog aku, tapi aku tak nampak mana-mana artikel atau cerita yang aku nak baca. Biasa kalau aku bukak kat laman depan (laman yang penuh dengan blog rakan-rakan blogger malaysia) pasti akan ada cerita-cerita terbaru, tapi harini macam takda je? Hmm.

Atau aku yang tak bercampur dengan rakan-rakan blogger yang havoc? Yeker? hihihi. Pernah juga aku join group rakan-rakan yang havoc, tapi bertahan sekejap je. Bukan sebab aku yang tarik diri, tapi sebabnya aku dikeluarkan. Wahahahaha. Join group blogger tapi sebab dikeluarkan lansung tak berkait dengan blog. Itu sangat menyeronokkan! Hmm, malas nak bercerita atau nak ingat lagi pasal ni. Manusia VS kuasa.

Sebenarnya banyak group-group blogger yang ada. Yang paling aktif dan yang kurang aktif. Niat aku, selain dari menambah kawan baru, aku nak mencari ilmu dalam dunia blog ni. Tetapi, aku inginkan suatu yang bersifat sama rata. Ataupun pemimpin yang bergaul, dan bukannya mereka yang gemar memberikan arahan dan arahan. Dan semua orang perlu patuh.

Aku tahu, bukan mudah nak jumpa group macam tu, tetapi aku sangat percaya, wujud blogger semacam ini. Dan aku harus terus mencari dan mencari. (Macam rare la pulak bunyinya kan?). 

Orang cakap aku sombong. Orang cakap aku tak campur orang. Macam-macamlah. Tapi aku buat tak tahu je, bukan sebab aku poyo, sebab aku tetap dengan pendirian aku. biarlah orang cakap apa pun, janjinya hati aku senang dan selesa.

Amacam, rasa-rasanya, boleh tak aku jumpa dengan blogger malaysia yang aku maksudkan tadi?

Haffizul Iskandar.

8 ulasan:

  1. busy gile hari ni...eso kan dah cuti...huhuhu.lagipun blog Fida tengah upgrade SEO..huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Erks. Bukan ke kalau esok cuti, harini kita enjoy? Hahahahha

      Padam
  2. sy dh xde idea nk tls ape....arghh idea plis come to me..xsbr nk blk kg ni hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Arghh.. idea!! Tolong datang kepada Mila Hilas. Hehehehehe

      Padam
  3. boleh ajja...rasa benda yg sama..cm boring jer rini..memasing sibuk gaknye..almaklum esok cuti..berlumba2 siapkan kerja kot

    bw dr housewifearts.blogspot.com

    BalasPadam
  4. sibuk cari barang kenduri...hehe

    BalasPadam
  5. kalau tak jumpa, try buat group sendiri mana tahu berjaya?

    BalasPadam
  6. ikut cuaca Ejoy, kat sini mendung je, so mood menulis entri kak ana pun mendung gak lah hehe :)

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.