Peribadi Mereka Yang Lahir Pada Bulan May.

Februari 23, 2015
Waktu aku jalan-jalan kat Blog Mellyareenza,  Aku terbaca entry beliau yang bercerita tentang peribadi orang yang lahir pada bulan-bulan tertentu. Gadis manis ini lahirnya pada bulan April. Lepas baca je, aku pun cam terasa nak check jugak. So, aku pun terbang ke blog Ainiezulaikha,  Hehehe.

Jadi, Inilah coretan peribadi mereka yang lahir pada bulan May. :)

Mei:

"Kekerasan hati & degil, kuat semangat & bermotivasi tinggi, pemikiran yg tajam Mudah marah apabila tidak dikawal. Pandai menarik hati org lain & menarik perhatian. Perasaan yg amat mendalam.Cantik dr segi mental & fizikal.Tidak perlu dimotivasikan. Tetap pendirian tetapi mudah dipengaruhi oleh org lain dan mudah dipujuk. Bersikap sistematik (otak kiri).Suka berangan. Kuat daya firasat memahami apa yg terlintas di hati org lain tanpa diberitahu. Bahagian telinga & leher mudah diserang penyakit.Daya khayalan yg tinggi.Permikiran yg tajam.Pandai berdebat.Fizikal yg baik.Kelemahan sistem pernafasan. Suka sastera,seni& muzik serta melancong. Tidak berapa suka duduk dirumah.Tidak boleh duduk diam. Tidak punya ramai anak.Rajin dan bersemangat tinggi.Agak boros."

Hehehe. Betul Ke? Ada yang betul nya juga. Kalau korang nak check peribadi korang, silalah ke blog Ainizulaikha yer. :)

6 ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.