Jangan Ambil Barang Aku Sesuka Hati!

Februari 12, 2015
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hmm, pagi-pagi lagi dah nak marah-marah. Hp aku bateri kong. Naik office nak charge. Cari-cari charge HP tak jumpa. Huh! Aku paling tak suka bila orang ambil barang aku, lepastu taktau nak letak balik. Jenis manusia yang ingat semua harta kat office ni, harta keturunan dia. Huh!

Dah pakai letak la balik. Charger murah je pun. Pergi kedai sana, beli. Bukan amik harta orang, lepas tu buat macam harta sendiri. Hish!

Charger punya pasal kang, ada jugak yang bergaduh pagi-pagi ni. Hp aku kena selalu ON. Wife aku pregnant. Kot jadi apa-apa ke, mana dia nak call? Aku pulak bukan setiap masa ada kat office. Pinggan mangkuk ni pulak tak reti nak letak balik. Hish! Betul buat aku tension la pagi-pagi ni.

Aku paling tak suka nak marah pagi-pagi macam ni. Rezeki baru nak masuk. Kang bila pagi dah mula marah-marah, mesti sampai ke malam tak habisnya. Huhuhuhu.

Aku nak sambung cari pingan mangkuk mana yang amik charger aku ni.


5 ulasan:

  1. sabor bro ejoy..huhu takut dayah T_T

    BalasPadam
  2. yelah kalo dh amik brg org tu kena pandai la antor blk..kalo sy pon sakit ati, tambah2 kalo jenis xtahu sape amik lagi r hangin

    BalasPadam
  3. Ha. Lepas ni, simpan semua barang dalam loker je. Senang. Tapi kang orang cakap kedekut pulak kang. Huhuhu

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.