Fenomena Zamani Slam.

Januari 29, 2015
Selepas video penyanyi kumpulan Slam, Zamani, di suruh menyanyi dengan tangan bergari viral di media sosial, rasanya semua tempat rancak memainkan lagu kumpulan slam. Ia semacam mewujudkan satu fenomena zamani slam.

Sama juga halnya dengan tempat kerja aku, pada permulaan kerja, waktu pagi, tempat aku kerja ada memainkan lagu, 1 kawasan kerja boleh dengar lagu yang di pasang. Dan Lagunya dari awal, hingga la habis, semua lagu slam. Masuk opis, rakan-rakan kerja pulak nyanyi lagu slam kat meja masing-masing. Nyanyi pulak macam duk dalam bilik karaoke. Hamboi. Betul-betul 1 fenomena zamani slam.

Aku bukan nak mengutuk atau mengata. Sebab aku sendiri minat slam. Hehehehe. Kadang-kadang aku nyanyi jugak. Tapi takdelah macam rakan-rakan aku ni. Aku nyanyi slow je. Hehehehe. Lagu yang aku minat: Jangan biarkan malamku kesiangan. Barulah fenomena zamani slam. Hehehehe.

Korang minat slam? Atau tak kenal kumpulan slam? Hehehehe. Minat masing-masing kan? Hehehe.

Tiada ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.