Blogger Muda.

Januari 12, 2015
Dalam pada aku dok blogwalking, aku terperasan 1 group blogger muda, dalam usia 13 ke 14 tahun. Wow! Anda semua hebat!

Yelah, muda-muda dah ada blog sendiri. Aku ni ha, dah tua baru nak ada blog. Tua ke? Hehehhe. Aku baru 30tahun.

Aku terfikir, kalau mereka bermula dengan usia yang muda, tak mustahil, bila usia mereka mencecah 17 tahun, blog mereka ada ribuan atau ratusan ribu followers. Kan..

Malah, mungkin ada yang berjaya menghasilkan income dengan blog. Sebenarnya pada usia macam aku pun, masih belum terlambat. Tetapi, aku suka dengan mereka yang mendapat pendedahan awal ni.

Suka pulak aku tengok group-group ni. Hehehehe.



1 ulasan:

  1. tu lah kn? msa zmn sy dlu umo mcm tu xthu apa psl internet haha...g cc biasa siapkan kerja kursus je hihi

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.