Talian perkhidmatan astro bermasalah??

Disember 09, 2014
Aku sememangnya ada tunggakan dan astro dah pun hantar mesej supaya jelaskan dengan segera dan hubungi no bantuan : 03 7628 8060 dengan segera.

Aku pun apa lagi, call lah untuk berhubung dengan pegawai astro. Yang menjadi masalahnya adalah, aku call pagi, berkali-kali, tak angkat. Call tengahari, berkali-kali, tak angkat. Aku try petang pulak, pun sama. Malam aku cuba lagi. Pun sama.

Dan yang aku rasakan ianya sangat bermasalah adalah, aku dah cuba 3 hari berturut-turut! Ini sememangnya bermasalah. Aku fikirkan, selamat aku call pakai telefon pejabat, kalau guna HP aku? Sah-sah kredit habis camtu je.

Yang buat dia lagi masalah adalah, no telefon ni call aku. Aku pun, alhamdulilah. Astro call balik. Laju je aku angkat. Bila angkat:

" Akaun astro anda ada tunggakan, sila jelaskan bil dalam masa terdekat. Sila hubungi 03 7628 8060 dengan segera"

Yang call aku ni, guna no yang sama. Hai. Macam ni sekali ke? Call guna no yang sama, tinggalkan pesanan suara, suruh call no ni balik? Aiks.

Aku try call no astro : 03 9543 3838 , Rasanya dah 3 kali aku call ( Sebelum aku update entry ni) pun tidak berjawab. Hish. Susah jugak ya. Aku nak try lagi lepas ni. Tapi tah bila agaknya pegawai perhubungan astro ni nak angkat. Huhuhuhu.

* Aku sebenarnya dah 1 bulan tak pakai astro. Semua yang berkaitan astro, aku dah tinggalkan kat rumah sewa aku sebelum ni. Aku memang nak henti langgan dan pakai channel biasa jer. Harap pegawai perhubungan astro akan angkat phone aku. Terima kasih.

Tiada ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.