Nangka madu.

Disember 04, 2014
Aku tak pasti kenapa, tapi aku terasa sangat nak makan nangka madu. Sebenarnya, banyak je jual kat sisir jalan, tapi aku tak sempat nak singgah beli ( Nampak tak sangat sibuk kat situ?) Hehehehehe.

Warna kuning tu dan bau dia. Hmmm. Hmmm. Sedap. Sedap kalau letak dalam peti ais. Biarkan sekejap, lepas tu makan sejuk-sejuk. Ish. Sedap. Sedap.

Bila wife mengandung anak kedua ni, aku terasa nak makan macam-macam. Macam-macam yang aku idam nak makan. Tapi, kenapa aku pulak yang mengidam ek? Hish.

Hish, tak boleh jadi ni, terliur dah ni. Balik kerja ni, mesti cari. Mesti. Aku kena makan jugak. Argh!!

Hmm. Hmm.


Tiada ulasan:

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.