Bayi di kerat 6 oleh ibu sendiri, manusia semakin menggila!

Julai 08, 2015
Bayi di kerat 6 oleh ibu sendiri, manusia semakin menggila!|Terkejut aku baca dalam 1 blog ni tadi. Hey! Biar betul! Apa salah anak kecil tu? Kalau dah tak suka, kenapa mesti mengandung? Bukan sehari, bukan sebulan, 9 bulan oit! Sampai masa bayi tu keluar, dibunuhnya pula. Bunuh dengan cara manusia tak bertamadun pula tu. Hish!

Aku tak pasti, apa perasaan manusia yang melakukannya ketika itu. Apa yang ada dalam fikiran dia. Tergamak dia buat anak kecil yang sememangnya langsung tiada dosa jika dibandingkan dengan kita yang dah lama hidup didunia dan sudah pasti, dah banyak dosa yang kita lakukan. huhuhuhu.

Kenapa perlu di kerat 6? Bukan oleh orang lain, tetapi ibu sendiri? Apakah langsung tiada perasaan kasih dan sayang dalam diri dia? Apa perasaan dia ketika itu? Walaupun aku tidak merasa letihnya mengandung dan sakitnya ketika melahirkan, tetapi perasaan kasih dan sayang kepada anak-anak tetap kuat. Inikan pula ibu yang merasainya. Kenapa? Kenapa?

Huhuhu. Manusia semakin menggila! Dengan keadaan kehidupan manusia sekarang ni, di tambah pula dengan berita bayi di kerat 6 oleh ibu sendiri. Dah nyata lagi terang, manusia sekarang ni semakin menggila. Aku perlu rasa takut. Ya! Perlu ada rasa takut dalam diri aku. Huhuhu. Aku masih lagi tertanya-tanya, apakah perasaan orang yang melakukan ketika itu. Aku masih tertanya-tanya.

2 ulasan:

  1. tak faham dengan manusia sekarang. kejam betul. even haiwan pun tau reti syg anak. hmmm.

    BalasPadam
  2. X mampu nak baca habis.. Kenapa manusia sekarang semakin ganas...

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.