Segmen Ben Ashaari : Impian Ku, Seorang blogger !

September 11, 2014
BEN ASHAARI

Hehehhe. Hari ni, aku nak join segmen dari Ben Ashaari pula. Kena jawap soalan ni. Aku cuba sebaik mungkin. hehehhe. Macam jawab soalan exam pulak kan.

Latar belakang.

Aku dilahirkan di kedah. Anak seorang tentera. Bila cakap anak tentera. Hidup mesti berpindah randah. Aku pernah tinggal di kem kepala batas, kedah, kemudian ke kem lok kawi, sabah, berpindah ke kem mahkota, kluang dan last sekali ke kem terendak melaka. Aku berbangga dengan ayah aku kerana dia memakai berry maroon. Hehehehe. Kini sudah berumah tangga, mempunyai seorang anak dan menetap di melaka.

Kelebihan blog.

Ia tak seperti ingin memuji diri sendiri. Aku cuma ingin blog aku sebagai satu medan pencarian ilmu dan perkongsian cerita oleh kawan-kawan dan diri aku sendiri.

Impian.

Impian? Terus terang aku katakan. Bila waktu pertama aku buat blog, aku ingin jadikan ia sebagai sumber rezeki aku. Tetapi bila lama kelamaan, ia tidak seperti itu. Blog bagaikan universiti bagi aku. Tempat aku mencari ilmu. Boleh dikatakan, aku kebanyakkan mencari ilmu di dalam blog.

Itulah serba sedikit perkongsian yang boleh aku ceritakan. Pada mereka yang nak join segmen ni, boleh click pada banner di atas yer. Terima kasih. :)

H.I

21 ulasan:

  1. berblog nie macam2 ilmu kite dpt.. happy blogging :)

    BalasPadam
  2. All The Best & Selamat bersegmen Ejoy .......

    BalasPadam
  3. Salam kenal, moga kita dapat berkongsi kebaikan dengan orang lain :)


    http://rusukiri.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    BalasPadam
  4. As-Salam dari HASRULHASSAN.COM.

    Semoga tercapai impian sebagai seorang blogger. Didoakan segala kebaikan .... teruskan usaha dan elakkan diri dari mengalah ...

    Perjalanan masih jauh untuk berjaya.

    In Sha Allah. Boleh punyalah!

    BalasPadam
  5. cantik header.. simple je.. banyaknya dah tulis.. lovely!

    BalasPadam
  6. moga terus berjaya dalam dunia blog :)
    Ros singgah sini dari segmen yg sama :)
    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    BalasPadam
  7. dapat ilmu dan dapat kawan. heee :)

    http://hati-qaseh.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    BalasPadam
  8. salam kenal dari segmen..follow you yeahh!^^
    http://www.errakyra.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impianku-seorang.html

    BalasPadam
  9. salam kenal, semoga apa yang diimpikan menjadi realiti..

    www.mamaniza.com

    BalasPadam
  10. Dari segment yang sama
    Semoga sukses
    Salam kenalan

    http://fuzamusa.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    BalasPadam
  11. blog memang macam universiti kehidupan kan? follow sini.

    BalasPadam
  12. Datang jenguk kawan lama..Good luck!

    http://acikwatie.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-aku-seorang-blogger.html

    BalasPadam
  13. Semoga impian menjadi kenyataan... ^^ Walau tak join, tetap datang singgah dan terus FOLO sini no50... Weeee jom ke blog www.dayangdeno.com ..? :)

    www.dayangdeno.com

    BalasPadam
  14. Salam ukhwah fillah
    Ade singgah....
    http://bimbinganbelajar29.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Dikuasakan oleh Blogger.